Subject: Teavitus - KV avalik dokumendiregister
From: <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 13:30:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Informeerime, et seoses Kaitseväe dokumendihalduse üle minekuga uuele
dokumendihaldussüsteemile on Kaitseväe avalik dokumendiregister (ADR)
alates 30.06.2025 ajutiselt suletud. Seadusest tuleneva kohustuse täitmist
jätkame koheselt, kui migreeritud dokumentide kontroll on teostatud.
Hinnanguliselt avame Kaitseväe avaliku dokumendiregistri mitte hiljem kui
01.09.2025. Kontrolli käigus oleme kasutusele võtnud kõik meetmed
tagamaks, et asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teabe ja Kaitseväe poolt
töödeldavate isikuandmete turvalisus.

Lisasime välisveebi Kaitseväe ADRi lehele üldsusele teavituse, et KV ADR
on ajutiselt suletud, kuid dokumente saab küsida teabenõude korras, saates
päringu Kaitseväe üldmeilile:  <mailto:%6dil@mil%2e%65e> [email-masked]

Lugupidamisega,

Tiia Bimberg

Kaitseväe andmekaitse nõunik

Tel 717 1218

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.